Gallant Unicorn

Välkommen i flocken FoxHunter!

Redan när SB öppnades så kärade jag ned mig i den Westfaliska hästen på paddockön...
 
Nu råkade jag i ett svagt ögonblick köpa den....
 
 
Foxhunter är så klart döpt efter hopphästen Foxhunter (länken går till Wikipedia, där kan du läsa mer om denna fantastiska häst!). 
 
 
Eherm både Courtney och Eve har förbjudit mig att köpa fler hästar eftersom jag bara samlar på mig massor av hästar som inte blir färdiglevlade, så atteh, jag är redo för mitt straff... 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie Northfall

Men den är snygg ju! Skulle också köpa m jag hade råd :P

Svar: Ja men eller hur? Och så söt med sin bläs och allt haha ^^
ssohaley.blogg.se

2013-10-27 @ 19:16:17 - http://kladdkrita.deviantart.com
Postat av: Evangeline Silverbell

Äsch, vem har sagt att man måste levla färdigt sina hästar? ;D Går ju bra att ha långsamma hästar i stallet också, tråkigt om alla är lika ;)

Svar: Haha ja, jag hardcore levlar i princip aldrig, utan jag tar en häst här och en där liksom ^^
ssohaley.blogg.se

2013-10-27 @ 19:51:52 - http://ssosilverbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: