Gallant Unicorn

Namnet på en ny plats, Skördebyggderna!

Väntade på att en sak skulle bli färdig hemma, så loggade in för att säkerhetskolla att jag gjort klart alla fiskeuppdrag.
Eftersom jag var i GÅD när jag loggade ut senaste så hamnade jag där.
Råkade ramla ned för en klippa och gled ut i vattnet. Skuttade runt lite och upptäckte en kul grej,
man kan se namnet på en ny plats i spelet!
Skördebyggderna (haha det lär ju få ett smeknamn relativt fort, knöligt att skriva!) heter det och man kan se namnet om man skuttar runt i vattnet nedanför Fågelskrämsåsen :D
 
Eftersom det var mörkt så blev det inte så bra bilder, men det syns i alla fall!
 
 
Började här...
 
 
Här någonstans hamnade vi när vi gled ned hehe
 
 
Hihi titta :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: