Gallant Unicorn

När man får jobba med det man redan har...

Jag har bestämt mig för att försöka spara så mycket StarCoins som möjligt och inte göra några onödiga köp.
 
Och självklart så tröttnade jag ju på min vit/röda outfit redan samma kväll som jag bestämt mig för att spara...
Så jag fick helt enkelt lösa det genom att plocka ihop en ny outfit av det jag redan hade i garderoben, tycker det blev helt okej ändå med tanke på att jag inte köpte någonting nytt utan bara använde sånt jag redan hade...
 
 
Det blev grått, vitt och svart istället för rött och vitt.
 
Jag är väldigt anti det här med att ha samma färg på utrustningen som hästens färg, men eftersom det är en vit kant på schabraket så tycker jag att det funkar ändå, trots att det är svart :) 

Kommentarer
Postat av: Courtney Silverhill

Suuuper fint :)

2013-09-27 @ 21:28:27 - http://starstablesverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: