Gallant Unicorn

De bortglömda hästarna

Har ni tänkt på att det finns tre små kusar som har blivit lite bortglömda på SSO?
Jag pratar om de här tre:
 
 
Justins häst
Vad jag vet så har vi inte fått se något namn på den här hästen, utan han är väl helt enkelt namnlös än så länge... 
Han står hos Häxan Pi i Kittelkärr just nu, kommer vi att få se mer av denna söta häst eller ska han stå där och se ledsen ut resten av sitt liv?
(Tur att han inte behöver stå i en bur längre i alla fall hehe^^)
 
 
Hästen vi vallade till Kapten Brus
Är det någon som kommer ihåg vart den här hästen skulle?
Tror inte att den nämns vid namn den heller, ska han stå där för evigt nu eller kommer vi få ett uppdrag då vi ska skicka iväg den någonstans med båt?
 
 
 
 
Brunte

Brunte lånades ut till Björn vid Vingårdensträdgård.
Det verkade dock som att Björn tröttnade ganska fort på den söta lilla hästen så nu står Brunte bara där, jag har för mig att Judy sa att han skulle springa hem om han tröttnade och det har ha ju uppenbarligen inte gjort så jag antar att han trivs med att stå där?
Ja det är väl i alla fall trevligare än att stå i ett skjul antar jag ^^
(Innan man hämtar Brunte och vallar ned honom till Björn så står han gömd i skjulet bredvid stallet på Vingården)
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Karin Sweetwright

Ja, jag håller med dig. Starshine ser snarare ut som en prototyp än som något färdigt. vi får verkligen hoppa satt han får ett litet facelift om man nu skall vara huvudkaraktären i denna efterlängtade uppdatering!

Svar: Haha ja men precis! Jag förstår verkligen inte varför dom gjort honom så kantig och skum när Meteor och TinCan ser helt annorluna ut :P
ssohaley.blogg.se

2014-04-17 @ 14:56:40 - http://sweetwright.blogspot.com
Postat av: Anonym

Står en bortglömd häst med vagn uppi spejmästers tillholl okså lr vad det heter xD

Svar: Men det är ju hans "häst"transport ;)
ssohaley.blogg.se

2014-04-18 @ 00:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: