Gallant Unicorn

Intervju med: Ebba Highland

 
Ebba's blogg hittar du här

Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sen 29 juli 2013 så alltså lite mer än 8 månader. 
 
Är du starrider? 
Ja 

Är du medlem i någon klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Gold Doves. 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag tror inte det i alla fall jag trivs bra med min. 
 
Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag ca 1 timme men ibland hinner jag inte. 
 
Spelar du några andra spel? 
Nej det kan man inte säga. 
 
Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är att ha kul och vara och chatta med vänner. 
 
Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dem? 
Har 4 st just nu. Iceangle starthäst, Starangel ponny, Stormbeauty frieser och Foxstar.... kommer inte ihåg rasen men vit och brun e han i alla fall 
 
Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja många men en av de är Molly Greenland. 
 
Har du ljudet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag lyssnar oftast på musik men ibland orkar jag inte. 
 
Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär som är ganska bra. 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera nån? 
Ja din såklart, Nemos(starstablesverige.blogg.se), Evelinas(silverknight.blogg.se), Annies (anniebretta.blogg.se), Fridas(starstablefrida.blogg.se) och Molly Greenlands (mollygreenland.blogg.se) 
 
Önskas i spelet? 
Nya fina hästar som är billiga så man inte behöver spara så länge. 
 
Bästa minne från spelet? 
Jag har många bra minnen men ett bra var när jag var med i Water Cobras och vi vann klubbchampion. 
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den som alltid chattar som en galning om det räknas hehe. 
 
Hur kommer det sig att du började spela? 
Min kompis spelade och jag fick testa lite på hennes konto sen började jag spela själv. 
 
Vart har du ditt hemstall? 
I Jorvikstallet. Jag gillar Jorvikstallet även om det är långt ifrån mycket men om man ska göra en levlingsrunda är det ett perfekt ställe att börja på :). 
 
Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna leda hästarna, släppa ut de i hagen, kalla på de och att de skulle göra typ dressyrtävlingar när man ska göra olika övningar typ så fint som möjligt. Kanske lite svårt att fixa men skulle vara kul. 
Har säkert mycket mer som jag bara inte kommer ihåg just nu
 
Tack för dina svar Ebba! Hade ingen bild med dig så lånade en från din blogg, hoppas att det är okej! :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Ja det var okej att ta den bra att du tog en snygg bild också :)

Svar: Haha vilken tur :)
ssohaley.blogg.se

2014-04-07 @ 07:11:07 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: