Gallant Unicorn

Level 16?

 
Vad tror ni händer när man väl kan bli level 16?
Kommer hästarna att kunna levlas upp till level 16 då med? (Ser inte fram mot att levla upp alla en level till haha^^)
 
Det känns som att det går sjukt mycket fortare att levla från start till level 15 nu, mycket tack vare uppdragen med Skördebygden så klart!
Jag började spela den 11:e december 2011, hade en liten paus från spelet ett tag men inte någon jättelång direkt, men jag blev level 15 den 18 september 2013.
Jag kommer ihåg att jag var en av de första som levlade upp till 15 för jag blev stoppad och frågad om hur jag kunde vara level 15 hela tiden hehe (och även anklagad för att ha fuskat för att komma upp i level -_-)
 
Just nu så är jag precis på halva xp-baren, vad händer sen? Spännande! :D
 
 
En bild på mitt karaktärsblad med, om någon skulle få för sig att anklaga mig för fusk igen ^^
 
 


Kommentarer
Postat av: Karin Sweetwright

Jag har funderat lite på om dom kommer höja till typ level 20, för på de nya Onsdagsuppdrag som kommit... typ sista månaden... så har man fått mycket mer XP än innan.

Jag tror också att det är så att dom ändat om mängden XP som man får på uppdrag (de första som kom när du reggade dig) så att vi som kommit in senare i spelet aldrig kommer komma ifatt i XP. Lite dumt kan jag tycka. Alla borde väl ha samma XP som kommit lika långt.

Svar: Ja men eller hur? Det tog mig evigheter att levla upp, men jag har vänner som inte spelat mer än några månader som redan är nästintill i kapp mig nu :)
ssohaley.blogg.se

2014-04-22 @ 15:28:43 - http://sweetwright.blogspot.com
Postat av: Emma Shortroad

Neeee, dom får inte höja levlingen på hästarna någon mer gång!
15 är bra som det är D:

2014-04-22 @ 16:46:59 - http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Ja jag tror man kan gå upp till lv 16 snart. Men det är så jobbigt just nu har jag bara hjärtuppdrag som dessutom är fiske. ....jag som aldrig orkar fiska så det kommer ta lång tid. Och att det går fortare att levla upp nu beror på att nu finns mycket fler uppdrag än förut. De som har kommit nyligen. :)) ♥♥

2014-04-22 @ 18:22:31 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Ja jag tror man kan gå upp till lv 16 snart. Men det är så jobbigt just nu har jag bara hjärtuppdrag som dessutom är fiske. ....jag som aldrig orkar fiska så det kommer ta lång tid. Och att det går fortare att levla upp nu beror på att nu finns mycket fler uppdrag än förut. De som har kommit nyligen. :)) ♥♥

2014-04-23 @ 20:24:43 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: