Gallant Unicorn

Rensning i stallet!

Nu när alla är färdiglevlade så skickade jag iväg två till till hästön :)
 
 
HawkEye fick åka eftersom att, ja... Jag har tyvärr aldrig riktigt fastnat för honom helt enkelt.
Tyckte han var såååå fin när Piantarna kom men sen när jag haft honom i några dagar så lessnade jag på honom...

 
StarStar fick åka av den enkla anledningen att jag inte vill ha för många hästar i stallet, han är på semester :)
 
 
Haha är det bara jag eller ser det inte ut som att Riddaren står och trycker svansen mellan benen som en rädd hund? ^^ 
Han behöver inte oroa sig, han ska inte åka någonstans i första taget!


Kommentarer
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

HAHAHAHAH xDD Nee det är inte bara du c;

Svar: Haha vilken tur :D
ssohaley.blogg.se

2014-04-25 @ 16:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: