Gallant Unicorn

Så klantig!

De senaste tre dagarna har jag varit fullt sysslesatt med att måla om hemma, därför har det blivit väldigt lite av både bloggande och spelande...
 
Nu när jag skulle börja göra mig i ordning för att åka iväg så upptäckte jag att jag råkat få färg i håret, och eftersom jag plattat håret (har väldigt tjockt och lockigt hår haha^^) så har färgen smält och kletat ut sig i både mitt hår och på plattången... Eeeeh..
Ibland så känner jag mig så uppgiven över hur klantig jag är! Nu måste jag vänta tills plattången svalnar och se om jag kan få bort färgen, annars får jag köpa en ny när jag ändå är inne i stan och då kommer det ta ännu längre tid innan jag kan komma hem och spela... Aaaah!
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Naaw men lilla haledale inte klanta till det för dig nu :)) ♥♥

2014-04-22 @ 18:13:32 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: