Gallant Unicorn

Uppdateringen...

Alltså, jag vet inte riktigt hur jag ska framföra det här utan att låta gnällig och bortskämd...
 
MEN jag är så trött på ''gör det här och få en tröja som varken ger bra egenskaper eller är snygg''-uppdrag.
Jag är så otroligt less på att det kommer dagliga uppdrag som man ''måste'' göra för att få tillgång till något som egentligen inte är särskilt intressant, fler hästar, mer kläder (men fortfarande så finns det bara ETT par byxor som ger 5 poäng i ''Rida'', och nya frisyrer.
 
 
 
Missförstå mig inte nu, jag tycker att det är riktigt kul att det läggs in nya kläder då och då, men jag skulle hellre se en fortsättning på huvudstoryn.
 
Det känns lite som att SSO-teamet gräver sig allt djupare i en grop just nu....
 
Det pumpas ut kläder, hästar och frisyrer och det mesta blir bara dyrare och dyrare.
 
Det var väldigt länge sen lifetimemedlemmarna fick nya kläder, och varför finns ingen utrustning till hästarna där?
 
Väldigt många tröttnar på spelet och slutar helt enkelt spela på grund av bristen på nya saker att göra, när man gjort alla uppdrag, har byggt upp ryktet till max överallt och levlat sin häst, vad är det meningen att man ska hitta på då?
Klart man kan hitta på roliga saker med sin klubb, men det är liksom inte riktigt samma sak som att verkligen ''spela'' spelet.
 
Samtidigt så gör bristen på uppdrag som rör huvudstoryn att förväntningarna blir otroligt höga, kommer dom att kunna leva upp till det?
 
Nog gnällt för idag, jag tycker fortfarande om spelet även om jag kan känna att det börjar bli aningen långtråkigt.
Hade jag inte varit med i Sneaky Dragons så hade jag nog inte loggat in mer än efter varje uppdatering hehe ^^ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Molly rainstone

Nu har ju starstable lagt upp en bild på Starshine (?). Tror nog det kommer huvuduppdrag snart. Men jag tycker som dig, det är alldeles för mycket gör uppdraget och du får en tröja som inte ger något i rida eller något av de sakerna.

Svar: Ja det borde ju kimma huvuduppdrag snart, det var väääldigt länge sen sist :P
ssohaley.blogg.se

2014-04-10 @ 12:11:40 - http://mollyrainstone.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: