Gallant Unicorn

Fler ponnyer, please?

Jag vet att många har lite emot ponnyerna på SSO.
De är långsamma och har i stort sett inte en chans i någon annan tävling än i ponnychampionatet...
 
MEN hur söta är de inte?
Jag blev helt kär den dagen ponnyerna kom till Jorvik (det var btw samma dag som jag levlade
upp till level 15 så ett år sedan i morgon!) och köpte den lilla skimmeln på en gång.
Sen svalnade mitt intresse lite och jag tittade knappt på de nya ponnyerna som kom...
 
Men för ett tag sen så blev jag lite nykär i de fluffiga små tjockisarna^^
Det känns som det var sååååå länge sen det kom nya ponnyer (jag vet att det inte
var det, okej?) och jag hoppas att det kommer nya snart!
 
Här är de tre ponnyerna jag äger just nu:
 
 
Jag och Felle leker gangsters innan ponnychampionatet!
 
 
Något jag verkligen skulle vilja ha är en ponny med samma färg som min starthäst!
Hittade ingen bättre bild just nu men man ser ju färgen i alla fall^^
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Hej! antar att du varit med ett tag på star stable!
Jag har en fråga. jag köpte en månads star rider idag, för ca 30 min sen och har fortfarande inte blivit SR. Vet du vad det kan bero på? fick du också vänta på ditt medlemskap?
jätte tacksam för svar!

Svar: testa att logga ut och in igen och om det fortfarande inte fungerar så får du nog kontakta supporten :/
ssohaley.blogg.se

2014-08-20 @ 22:24:43
Postat av: Ebba Highland

Jag hatar NÄSTAN men bara nästan ponnysarna. De är så himla sega min är iaf inte bra på att hoppa och jättetråkiga att levla... Men de är så himla söta <3 <3 asså små tjocka awiee bara älskar deras utseende men vet inte om jag skulle orka med att levla en ponny till.. Isåfall så kommer det bli om några månader. Kra
Men apropå att jag så förut så tror jag att jag inte går till skolan imorron för jag har kämpat mig igenom två dagar i skolan och försökt hålla god min med huvudvärk, rinnande ögon o näsa plus att jag tror att jag hade lite feber. Sen ska vi ändå inte göra nåt viktigt imorron inget prov eller ens lektioner bara nåt konstigt collage så jag tror jag stannar hemma för jag vill bli frisk! Hoppas du också blir bättre för du så ju att du också var förkyld!! ♥♥

Svar: Haha ja det är ju just det, att de är så söta!
Personligen så tror jag att det är bättre du är hemma och fokuserar på att bli frisk :)
ssohaley.blogg.se

2014-08-26 @ 19:33:39 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: