Gallant Unicorn

Nu blir jag sur!

Mina tidsinställda inlägg verkar fungera lite som de vill...
Hade två som skulle komma upp igår eftersom jag inte inte skulle vara hemma på hela dagen.
Men nu så har inget av dem kommit upp så bloggen har varit helt tom...
 
Kollade mitt arkiv och kan inte ens hitta mina två inlägg, någon annan som varit med om det?
Det är inte första gången heller, och jag tycker det är väldigt irriterande!
 
Eftersom jag är så upptagen i veckorna så sätter jag mig och skriver flera ganska långa inlägg
efter varandra när jag väl har tid, sen försöker jag portionera ut inläggen för att fylla ut när jag
inte hinner spela eller blogga för att bloggen inte ska vara helt tom...
Det tar lite tid att hitta bilder som passar in till inlägget och så tar ju själva skrivandet tid med,
så när de inläggen bara försvinner så blir jag aningen bitter!
 
Det här är anledningen till att bloggen står tom ibland, mina tidsinställda inlägg kommer inte upp :(
 
Hittar så många skumma bilder när jag letar igenom mina mappar haha ^^ 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: