Gallant Unicorn

Sommarledigt?

Inte här inte, har knappt haft en enda dag när jag bara har kunnat slappa och spela...
Jag är konstant stressad och helt dödstrött, så jag har inte varit så jättesocial när jag väl hunnit spela.
 
Loggar in en kort sväng varje dag och försöker levla, men oftast är jag så trött och ofokuserad
att jag ger upp redan efter några tävlingar, det går helt enkelt inte...
 
Ser faktiskt fram mot att folk ska börja skolan och inte ha semester längre (haha jag är en hemsk människa!) , näe men det känns som att allt blir lite mer på allvar då med event och saker!
 
SneakyDragons ettårsdag är snart med, tänk att det gick så fort!
Har varit med sen starten och sett klubben växa, medlemmar komma och gå...
Tänk i starten när Evelina frågade mig om jag ville bli klubbledare, sen kom Annie som 
en välbehövd andra klubbledare och för ett tag sen sa Nemo upp sin ridlärarroll och
anslöt sig som klubbledare hon med.
Sjukt hur fort det gick, och vad stor klubben blivit!
Så många underbara människor som bara flummar runt och har kul!
Saknar eventen och de spontana lekarna massor nu när de flesta är lediga så det ska bli så kul när 
allt kör igång på riktigt igen! :)
 

 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag blir också så himla trött på sommarn. Är uppe till typ 12 och vaknar typ . Gör så mycket också. Ska bli skönt med event med klubben och lixom prata med alla mer..Men inte med skolan den.är så himla jobbig och nu ska jag inte gå i världens bästa klass längre.... kram ♥♡♥♥♡♥♥

2014-08-06 @ 08:41:29 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: