Gallant Unicorn

Vad kommer ske?

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad som kommer komma vid uppdateringen!
Förra veckan kunde man ju räkna ut att det skulle bli uppdrag som hade med hästmarknaden
att göra eftersom de skrivit om det i den föregående veckans nyheter...
 
Men idag känns det som att det kan blir nästan vad som helst?
Antagligen kommer det inte nya hästar eftersom det kom tre nya förra veckan, 
så kanske ett borttappat paket? (Det borde verkligen anställa nya bud på Jorvik,
jag menar hur många gånger har inte bilen tappat paket nu?^^)
Kanske nya kläder? Ett nytt deluxe-set skulle ju inte vara helt fel!
 
Eller kanske uppdrag? Mjehehe är helt manisk efter XP nu, vill ju bli level 16! :D
 
Hur som helst så kommer jag få vänta med att läsa nyheterna eftersom jag precis kom hem från
jobbet och måste sova i alla fall några timmar...
Kan dock bli svårt att somna nu, är helt uppe i varv efter att jag och Frida (Winterstorm)
hade party i bilen på vägen hem, haha hög musik och massa flams :)
 
Vet inte om jag ens skrivit om det här?
Frida bor i alla fall hos mig sen en vecka tillbaka, irl alltså :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: