Gallant Unicorn

Varför ha så bråttom?

Levlade i Firgrove och fick för mig att rida till Fort Pinta istället för att ringa hem och ta transporten.
Brukar alltid galoppera i full fräs, men nu när jag inte behövde stressa så plockade jag av sadeln
och schabraket och skrittade den sista biten barbacka...
 
 Känns som att jag stressar lite väl mycket när jag spelar, det tar bort den mysiga känslan i SSO
som jag tycker så mycket om så från och med nu ska jag försöka ta det lite lugnare tror jag!
 
När man bara gasar på mellan tävlingarna missar man ju så mycket av den vackra omgivningen i spelet!
 
 


Kommentarer
Postat av: Freja Silverland

Det kanske man borde prova! Mitt problem är bara att jag får panik för det går för långsamt

2014-08-31 @ 08:58:45 - http://starstablelove.blo.gg
Postat av: Ebba Highland

Jag har inte så mycket tid att sitta vid datorn kanske 1, 5 h och då ska jag hinna blogga och spela. Ibland mer saker också så jag har bråttom för att hinna göra något! Men har man tid så är det mysigt att rida runt barbacka och ta det lugnt :) kram ♥

2014-09-01 @ 21:53:21 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: