Gallant Unicorn

Veckans muppiga bilder

Ibland blir det, konstigt? ^^
 
 
 
 
Jag skulle hälsa på Frida Kinnenforce men hon hade andra planer...
 
 
Några failbilder från veckans levlande, jag och mina helikopterhästar ni vet...
 
 
 
 
Sen har jag tydligen köpt en väldigt lättskrämd kuse med, ser det inte ut som att
han sett något jätteläskigt och satt sig på arslet? ^^ 
 
 
 
Trodde ni att Nemo (alltid) är snäll och gullig? Här ser ni hennes rätta jag :P
 
Den här hästen alltså, stannar han inte så flyger han eller fastnar!
(Och JA det är ALLTID hästens fel på sso!)
 
 
 
 
 
 
Men till slut så nådde jag målet med honom, han är level 15 nu och om det finns tid så får
han visa vad han går för i ett championat inom en snart framtid :)
 


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu blir jag upprörd... Nej till och med arg alltså!!!
Nu är det nämligen så att det var JAG som fällde den där magiska kommentaren "hon är en bakisbajs". INTE NEMO!
Kom inte här och ta ifrån mig mitt livs kommentar :'(

2014-08-17 @ 09:22:35 - http://ninastarstable.blogspot.com
Postat av: Ebba Highland

Hihi fail bilder! Det är alltid så kul att se dem för jag lyckas aldrig få mina hästar att flyga och sånt.... Men du kan! Hihi kram :)♥♡♥

2014-08-17 @ 14:15:01 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: