Gallant Unicorn

Alltså nej...

Sen jag fick tillbaka min hacka har jag kämpat varje dag för att få ihop alla skeletten.
Igår så lämnade jag in ett skelett till professor Jura och fick de här skorna:
 
De ser ut som en blandning mellan Foppa-tofflor och ballerinaskor?
En blandning mellan två av de fulaste skosorterna jag vet (utöver träskor och gummistövlar haha) 
så det är tveksamt om de någonsin kommer att få komma ut från min garderob så länge det inte
är för en maskerad eller liknande ^^
 
(Förlåt om någon tykte att det var de vackraste skorna någonsin, jag tyckte verkligen de var gräsliga!)

Kommentarer
Postat av: Fiona Underland

Oj! Vad söta de är. Jag fick klarblå stövlar istället för de där gröna skorna. Kanske får jag skorna i andra omgången med samma skelett. :)
Har du lyckats hitta delar till det "rosa" skelettet? Jag letar och letar men hittar nada av det. :/
Kram på dig!

Svar: Haha åh :P Nja jag hittar väligt få rosa bitar. de verkar vara extra sneaky!
ssohaley.blogg.se

2014-12-15 @ 03:18:17 - http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Courtney Silverhill

JAG ÄLSKAR FOPPATOFFLOR, SKA SLO EN I HUVUDET PÅ DIG! <3

Svar: Men Nemo du kan väl inte påstå att de är vackra? :O
ssohaley.blogg.se

2014-12-15 @ 08:54:46 - http://starstablesverige.blogg.se/
Postat av: Naomi Diamondwood

Vilket skelett? Vill verkligen inte få de...
Iallafall inte i... grönt!

Svar: Hrm, kommer inte ihåg faktiskt :/
ssohaley.blogg.se

2014-12-16 @ 16:59:25 - http://diamondwoods.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: