Gallant Unicorn

Happy birthday to me!

Eller Haley hehe, jag fyller år i juli ^^
 
Men den 11:e december 2011 skapade jag kontot Haley Rainstorm.
Då visste jag inte att jag skulle träffa några av de mest underbara människorna i världen
genom det här spelet. Jag visste inte heller att jag skulle ha ''fans'' som skrev att jag
var deras förebild och att de såg upp till mig.
 
Under tre års tid har jag loggat in så gott som varje dag och gjort uppdrag, levlat hästar, 
hängt med klubben och gjort dagliga. Vad skulle jag ha gjort om jag inte hade spelet 
att vända mig till när jag hade tråkigt? 
 
Tack för tre underbara år, fler ska det bli! :D
 
En av mina första bilder på bloggen hehe, hur tänkte jag där? 

Kommentarer
Postat av: josefin lightningfall

Hej! haley jag är ditt största fan och jag skulle bli super glad om jag vann inte bara pengarna utan äran att vinna en tävling av haley! <3


puss och kram bästa haley rainstorm

2014-12-11 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: