Gallant Unicorn

Jag har dragit en vinnare!

Vinnaren i min starcoins-tävling är utsedd och meddelad.
 
Jag har skickat ett brev till personen i fråga på spelet och gett henne/honom
4 dagar på sig att svara (alla kanske inte loggar in nu under julen).
Om hon/han inte har svarat efter 4 dagar så kommer jag att dra en annan vinnare,
men jag tänker inte skriva ut vinnaren här förrän jag fått kontakt med honom/henne för
att det inte ska bli massa tjaffs och bök.
(Förra gången jag hade en tävling så skrev jag ut vinnaren och då var det flera personer
som hörde av sig och utgav sig för att vara vinnarens vän/syskon eller själva vinnaren 
på ett annat konto och jag orkar seriöst inte med att folk ska försöka fuska så därför gör jag så här!)
 
Så ni som varit med i tävlingen, kolla era brevlådor! :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

vinner aldrig någonting :( men Grattis och God Jul! till den som vann :) älskar dig Haley! vill vara din vän men aa full vänlista o.s.v haha

2014-12-23 @ 15:56:46 - http://ssoastrid.bloggo.se
Postat av: Louisa Slowside

Rid med Sonja, livets höjdpunkt.

2015-01-01 @ 16:55:58 - http://cms.jorvikstarstable.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: