Gallant Unicorn

Jag lever!

Usch vilken usel uppdatering det har varit här de senaste dagarna, tack för att ni stannar ändå! 
Jag är fortfarande förkyld så har mest legat och sovit/tittat på film i sängen, nu känner jag mig
lite,lite piggare så jag hoppas att jag är på väg att bli frisk!
 
Hur som helst, idag åker jag hem till Nina Bunnystorm för lite irl julmys och nördande.
Får träffa några ur klubben, önskar så att vi bodde närmare varandra så vi kunde leka varje dag haha ^^
Men men, att prata på TS och träffas då och då är bättre än ingenting!
 
Vi lär ju spela en hel del så uppdateringen borde inte bli lidande, däremot får SilverGhost vänta.
Jag filmar och redigerar alltid mina videor på min stationära dator och den orkar jag inte släpa
med mig till Nina så laptopen får åka med och min stationära kan få lite välbehövlig semester!
 
På tal om semester, titta vem som är tillbaka från hästön!
 
Fina Marbles 
 
Nu är det dags att packa det sista och sen ska min dator få vila heeela helgen, 
vi hörs när jag är hos Nina!

Kommentarer
Postat av: Veronika Dragonforce

Uscha jag har varit sjuk i en vecka nu, verkar vara många som är dåliga. Hoppas ni får det mys och att du piggnar till ytterligare :D

Svar: Usch det är så tråkigt att vara sjuk... Ja detsamma :)
ssohaley.blogg.se

2014-12-04 @ 14:27:54 - http://dragonforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: