Gallant Unicorn

Kläder som försvinner när man byter kläder i garderoben

Jag vet inte om det här är en bugg som drabbat många men jag tänkte i alla fall försöka
hjälpa er som råkat ut för den...
Jag fick nämligen lite panik innan jag kom på hur jag skulle lösa problemet...
 
Det är lite svårt att förklara det här men jag ska göra mitt bästa!
 
Okej, på den här bilden har jag markerat ett plagg som jag fått av tomten, det kanske är lite svårt
att se på bilden men det står att det är 5 av den (?). Detta stämmer dock inte, det är bara ett plagg.
 
På bilden har jag på mig en jacka jag precis köpt i Nic's läger.
Det här händer om jag klickar på det markerade plagget i garderoben :
 
 
Jag får på mig blusen MEN min jacka/rock försvinner helt, den byts alltså inte ut mot blusen i 
garderoben så som de andra plaggen gör om man byter. Här fick i alla fall jag lite panik eftersom
jag inte direkt hade lust att köpa en ny jacka eller skälla ännu mer på supporten...
 
På bilden har jag markerat en annan tröja som jag fått av tomten men det spelar ingen roll vilket
annat plagg du väljer så länge det är en jacka, t-shirt, tröja, blus... Ja ni fattar!
Klicka på den andra tröjan eller vad du nu valt så kommer det här att hända:
 
 
Ta-daaaaaa! Där är min jacka igen!
 
Vet inte varför den här buggen uppkommit men så här löser man problemet i alla fall :)
 

Kommentarer
Postat av: Veronika Dragonforce

Alltså det verkar vara enormt mkt buggar just nu.. så trist :(

Svar: Ja... Det vore bättre de la ner servern i ett dygn och fixade allt under tiden istället för att det ska vara så här :(
ssohaley.blogg.se

2014-12-09 @ 00:56:06 - http://dragonforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: