Gallant Unicorn

SSO-krångel och starcoinstävlingen

Hej på er, äntligen fredag!
Vilket inte är en så rolig dag för mig just nu, kom hem från jobbet vid 8 i morse och
ska dit igen vid 16.00 så jag kommer inte hinna spela idag...
 
Hade en liten lucka på en timme innan jag måste åka som jag tänkt spela på
men så ligger spelet nere, aaaaaah! 
Som tur är har jag så fina vänner att de hjälper mig så jag inte missar en dag :)
 
Angående Starcoinstävlingen jag hade så ja, den är avslutad, alltså kan man inte
anmäla sig längre MEN jag har inte hunnit dra en vinnare eftersom jag
knappt varit hemma de senaste dagarna men det kommer innan nästa
vecka så ni behöver inte vara oroliga!
Jag kommer att kontakta vinnaren via brev på SSO :)
 
 

Hoppas att ni får en fin fredag :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca Westberg

Hej!
Jag kollade in din blogg idag och kan inte sluta uppdatera den xD älskar din blogg! ♥

Svar: Haha aaawn :D
ssohaley.blogg.se

2014-12-19 @ 16:49:17 - http://rainwinners.blogg.se
Postat av: Maggie Flowerlee

Kommer du skriva på bloggen vem som vann? <3

Svar: Ja det kommer jag :)
ssohaley.blogg.se

2014-12-22 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: