Gallant Unicorn

Ut med det gamla och in med det nya!

Det lät ganska hemskt... Men jag är faktiskt ganska trött på mina Nordsvenskar nu!
De är så söta men de känns klumpiga, är svåra att matcha snyggt med både utrustning och kläder
och jag tycker inte en outfit känns komplett utan benlindor...
 
De är jättemysiga om man bara ska lalla runt barbacka men det känns också som det är
det enda de passar till? Nu när Fjordingarna kommer så känns det som att antalet
Nordsvenskar kommer minska väldigt mycket direkt. Eftersom det nu finns ännu en hästras 
att välja på i Dinodalen så tycker jag det ska bli kul att se lite andra hästar där inne! :D
 
 
Min ena Nordsvensk fick åka till hästön i morse, och min andra lär hamna där så fort jag har
en maxlevlad Fjording i stallet ^^ 
 
Tydligen så kommer man kunna köpa dem som level 10 och då tar det ju bara några dagar till level 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: