Gallant Unicorn

En ny favorit i mitt stall...

Har fastnat rätt så hårt för min nyaste arab, kanske till och med måste döpa honom till ett mindre derpigt namn än StarStar?^^ 
Titta bara vad söt han är :D 
 
 
Min favorit kommer ALLTID att vara min starthäst.
Jag hade ju bara honom ett bra tag innan man kunde köpa nya hästar, och det är med honom som jag utforskat alla delar av spelets värld. Det var på honom jag red in i GÅD när det öppnade och det var på honom jag ren över bron till SB första gången...
Tätt efter min starthäst kommer min Morab, han är fin och lyder haha^^
 
Men sen tycker jag nog bäst om araberna, hoppas lite på att det ska komma fler färger, jag vill ha en fux med stjärn och strumpor, how cute? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: