Gallant Unicorn

Gullearaben!

Idag så råkade jag ''döda'' StarStar när jag skulle levla honom (alltså ble han så skadad att vi fick åka tillbaka till stallet)...
Då passade jag på att kratsa hans hovar när jag ändå stod där, och kolla vad söt han var!
 
 
 
Nu orkar jag äntligen sitta lite vid datorn igen, har fortfarande väldigt ont i ansiktet men det är inte riktigt lika illa som igår, då ville jag knappt blinka eftersom ögonfransarna kom mot huden under ögonen då...
I alla fall, har gjort GED-uppdragen och levlat StarStar lite, verkar inte vara så många inne dock, kollar alla på Melodifestivalen tro? Hehe har inte kollat på det sen jag var barnvakt för många år sen, tjejen jag ''passade'' vägrade sitta stilla och vara tyst om hon inte fick kolla på det och ja, jag fick en anledning att sitta stilla och dricka Coca Cola och sms:a med en kompis. Jag är inte svår att övertala om det är Cola med i bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: