Gallant Unicorn

Hum, skräpig bana?

Har ni tänkt på att när man gör tävlingen utanför Jarlaheim så ligger det en del ''pryttlar'' på banan, på och under hinder?
 
Redan första gången jag gjorde det loppet så reagerade jag på det, det första jag upptäckte var pallen som står under ett hinder nere vid stranden som man rider på i början av banan.
På samma hinder som pallen står under står det något som ser ut som en träskål? 
Men ut med banan så ligger det mer saker, det jag undrar är varför?
 
Det känns ju inte så säkert med glasflaskor på marken liksom?
 
En sopkvast och något som ser ut som en kittel/tekanna?
Det får mig direkt att börja fundera på om det har något med häxan Pi att göra?
Men som det är nu så har väl inte hon någon direkt anknytning till Jarlaheim/Skördebygden? Eller?
 
På ett annat hinder så ligger det en fogsvans (en såg alltså^^) inte heller så säkert att ha på en tävlingsbana va? ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: