Gallant Unicorn

Starstable verkar ha lite problem...

Satt och försökte sätta ihop en outfit till kvällens utställning och helt plötsligt gick det inte att komma åt ryggsäcken, sen började folk loggas ut...
 
Sen gick det inte att logga in, sen frös spelet...
 
Men jag lyckades i alla fall sätta ihop en outfit även om jag inte blev det minsta nöjd, ville inte köpa nya saker så försökte pussla med det jag redan hade och ja... Det blev inget vidare men det får duga!
Laddar upp en bild senare när utsällningen har varit :)
 
Annars så har jag inte gjort något särskilt idag, levlat lite och gjort några dagliga...
 
 
Snyggast posen ever? :P

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Vackert!

2017-02-11 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: