Gallant Unicorn

Yey! Beundrad!

 
 
Så där, den sista ryktesfraktionen (förutom de där man inte har kunnat få högre rykte än) jag behövde jobba på.
Nu har jag inget att göra utöver att levla hästar, och hänga med klubben så klart!
 
 
Missade gårdagens event eftersom jag hade så sjukt ont i munnen (drog ut en dum visdomstand igår) men idag är det bättre, har ont i gommen (?) och har lite feber (tydligen är det vanligt att man kan få det efter att ha dragit ut gaddar) men jag överlever!
Får alltid så dåligt samvete när jag missar event osv eftersom jag är klubbledare, vill ju vara med på allt!
 
Nu ska jag lyssna på musik, dricka kall vanilj Cola ( försöker få ner svullnaden i munnen, nej Cola är varken nyttigt eller bra men jag har ont så det är okej, eh) och försöka levla lite, hoppas att det inte laggar lika mycket idag ^^ 

Kommentarer
Postat av: Hanna skydaughter

Jepp... Så kan det vara. Konstigt att små vita saker kan göra så ont... Jag har inget ork att göra de där jobbiga dagliga. Man får liksom 17 av dem... ( gör inte dagliga ändå så det spelar väl ingen roll) XD

Svar: Ja precis, haha och särskilt visdomständer dom känns så onödiga ^^
ssohaley.blogg.se

2014-02-18 @ 23:22:42
Postat av: Evelina Silverknight

Yaaay, välkommen till klubben :3

Svar: Tack :D <3
ssohaley.blogg.se

2014-02-19 @ 01:38:06 - http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: