Gallant Unicorn

Hästön snart? Snälla?

Det är så fullt i mitt stall just nu, hästarna står typ på varandra och ryttaren fastnar mellan hästarna hela tiden...
 
Sen är det inte så kul att se hästarna som bara står där, får lite dåligt samvete över att jag inte rider dom som är maxlevlade mer men jag har liksom ingenting att hitta på med dom.
Dom som jag inte använder till filmer eller rider under uppdrag står ju bara där...
 
Fem av mina tio hästar :)
 
Samtidigt tycker jag ju om alla mina hästar, köpte dom ju av just den anledningen så att sälja dom känns inte som ett alternativ eftersom det skulle kännas som slöseri med StarCoins...
Men det lär ju komma nya hästar, antagligen fler Araber och andra raser och jag lär ju vilja köpa fler^^
Och jag vill liksom inte behöva sälja hästar för att köpa nya hästar/ponnyer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: