Gallant Unicorn

Hur man tar sig till muren i Jarlaheim

Så fort jag laddade upp bilderna från i natt så fick jag frågan: ''Hur tar man sig dit?''.
 
Så jag tänkte berätta det!
Jag tycker det här med att hålla sånt hemligt är lite barnsligt, för så svårt är det inte att lista ut.
Och om någon hade hittat ett coolt ställe så hade jag blivit glad om h*n delade med sig av det så jag ska försöka förklara så gott det går^^
 
För det första så ska du vara ungefär där man började julklappsutdelningen när man åkte släde i juluppdragen.
På den där lilla balkongen, sen går du mot muren och svänger snett uppåt.
Sen är det bara att springa runt (inte i fullt ös för då kan din pålle skada sig om den skulle hoppa och det vill vi ju inte!), men tillräckligt fort för att din häst ska kunna hoppa.
Sen testar du bara att hoppa på olika ställen (du ska kunna se muren du vill komma till, annars kan din häst flyga ner på marken och då får den ont!) tills du hittar ett ställe där det går att hoppa.
 
 
Mina skills på att rita är otroliga, sluta mobbas.
 
 
Det kan ta ett bra tag, men har du tur så hamnar du till slut här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: