Gallant Unicorn

Så här ligger det till...

Jag har lyckats bränna mig i ansiktet, vi har en vedeldad panna och jag har på nått sätt lyckats placera trynet för nära den så jag har brännskador i ansiktet vilket gör skitont rent ut sagt så jag ligger mest och lyssnar på musik just nu och försöker kyla ned ansiktet...
 
På grund av det så spelar jag inte så mycket just nu och har därför inget att blogga om :(
 
 
Fina hästen, Joline var snäll nog att levla honom lite åt mig igår, tack åter igen!
 
 
Bilden är från ett event med klubben, saknar verkligen att leka med dom men det funkar inte att sitta vid datorn just nu...  Ljuset från datorn får mina ögon att rinna och tårar på bränd hud svider nått jävulskt :/

Kommentarer
Postat av: Ronja GladeDawn

starkas dig :(

Svar: Nu börjar det blir lite bättre så kan spela i alla fall :)
ssohaley.blogg.se

2014-02-01 @ 12:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: