Gallant Unicorn

Äntligen fick jag schabraket!

 
Nu fattas brara tränset!:)

Kommentarer
Postat av: Amanda wolf

Jag saknar sadel, men har två träns -.-

Svar: Jag kommer aldrig få tränset :(
ssohaley.blogg.se

2014-07-04 @ 08:49:50
Postat av: Elvira Moonbaker

Hej Haley! Jo, jag undrade ifall du kunde göra ett inlägg där du skriver upp alla bloggar som du läser. Skulle bli hemskt glad om det gjorde detta! :D

Svar: Jag hade helt för mig att jag gjort ett sånt inlägg men nu när jag kollade i arkivet så hittade jag inget haha, virrig som vanligt! Så det är dags för ett nytt snart! :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-04 @ 15:00:57 - http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Nellie goldcake

Hej haley!!
Kan inte vi få se en bild på shcbraket
Jag Hr inte fått det och vill gärna se

Svar: Hej! Kan absolut ge dig en bild på schabraket, laddar upp en i morgon när jag loggat in :)
ssohaley.blogg.se

2014-07-04 @ 15:43:22
Postat av: Nellie goldcake

Hej haley!!
Kan inte vi få se en bild på shcbraket
Jag Hr inte fått det och vill gärna se

2014-07-04 @ 15:43:33
Postat av: Nellie goldcake

Tack o GRATTIS😜🎉🎈

2014-07-05 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: