Gallant Unicorn

En gammal väns återkomst

Igår red jag runt i hela spelet och tittade på alla hästar som finns att köpa.
Det finns så många fina men jag fastnade inte riktigt för någon...
Så jag fick börja tänka om lite, jag vet inte om jag vill ha en ny häst för att jag saknar att levla eller om det är så att jag bara är uttråkad och lite ''trött'' på de hästarna jag har i stallet.
För  att undvika att slösa star coins i onödan så har jag börjat plocka hem hästar från hästön.
Alla hästarna jag äger har jag ju faktiskt köpt för att de tilltalat mig på ett eller annat sätt så
det känns ovärt att ha en massa hästar på hästön som jag inte använder.
 
Ska försöka skifta mer mellan mina hästar i stallet och de på hästön från och med nu :)
 
 
Igår så plockade jag hem MarbleSmash och satte ihop en outfit till honom,
tycker fortfarande att han är riktigt fin och trots att jag haft honom sen han kom till
spelet så har jag inte tröttnat på honom :)
 
Tror dock han var lite sur för att jag låtit honom stå på hästön så länge...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: