Gallant Unicorn

Hej mitt i natten!

Kom hem för några timmar sen, var och jobbade veckans sista pass så nu är det helg för mig!
 
Nu ska jag bara lyckas hålla mig vaken så att jag inte vänder på dygnet tills måndag då jag börjar vid 23...
 
Sitter och rensar mina sso-mappar med bilder och filmer, så sjukt mycket som jag har sparat men nu kan jag inte komma på varför jag tog den bilden eller varför jag tyckte att vissa saker behövde spelas in?
Är fortfarande bitter över att hårddisken på min förra dator kraschade...
Hade såååå många gamla bilder från början av 2012, det var då jag började ta bilder i spelet. 
Hade varit kul att kunna visa de gamla bilderna, inte för att jag tror att de var särskilt vackra men haha^^
 
En av de äldsta bilderna jag har kvar, hur tänkte jag där med matchningen? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: