Gallant Unicorn

Ingen rädder för vargen här, eller?

Haha igår när jag var uppe vid det ''nya'' trädet för första gången så var där inga vargar.
Sen skulle jag upp igen och ta lite bilder (man känner sig inte allt för cool när man
spenderat många timmar på att ''ta kort'' utan att ha Fraps igång -_- ), och springer rakt in
i en varg som ger ifrån sig ett ylande läte.
Jag blev så rädd!
Var inte alls beredd på att det skulle lufsa runt vargar där liksom!
Riddaren såg allt lite skeptisk ut han med...
 
Vad har vargarna för fuktion?
Kommer vi få muta dem med hundgodis med?
 
 Derpig varg som gömde sig under min häst ^^

 
(Erkänn att du kan höra deras ylande i ditt huvud?)


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Vargarna är skitläskiga de bara dyker upp helt plötsligt och typ skrämmer livet ur en om man inte ser den och ja jag kan höra de yla i huvudet kram :) ♥♥♥♡♡♥♥♥

2014-07-25 @ 07:34:42 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Courtney Silverhill

Jag trodde fan att de va ljud på den, jag hörde dem verkligen! FYfan vad läskigt haha :'D

Svar: Hihi mindfuck? :P
ssohaley.blogg.se

2014-07-28 @ 23:16:26 - http://starstablesverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: