Gallant Unicorn

Inte min dag...

Slutade jobba vid sju idag på morgonen och skulle börjat jobba igen vid fyra på eftermiddagen, kunde inte somna på en gång så var astrött när jag skulle gå upp vid två. Tittade inte riktigt vart jag satte fötterna så lyckades stuka foten riktigt ordentligt... Hela min fotled svullnade upp och skiftar lite vackert i en blå nyans, ibland blir jag så trött på min egen klantighet!
 
Så nu sitter jag här, kan inte jobba och kan inte hitta på något kul ute heller eftersom jag knappt kan stödja på foten... Men, kan ju spela antar jag haha ^^
Den där stackars Tinkern jag har borde levlas...
 
Mysigare att spela nu framåt kvällen när det är så himla varmt på dagarna (klagar inte, men det blir så äcklig luft inne när det är helt vindstilla och över 30 grader ute!) ^^
 
 


Kommentarer
Postat av: sofie sweethill

oj då,men krya på foten :D <3

2014-07-12 @ 18:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: