Gallant Unicorn

Min Frieser

 
Såg en jättevacker Frieser stå i en hage med gräs som var helt gnistrande av morgondagg när jag åkte hem från jobbet, säga vad man vill om att jobba natt men världen är som vackrast klockan kvart i sex på morgonen!
Stannade till lite vid hagen, vevade ned rutan och visslade lite försiktigt för att få hästens uppmärksamhet, då ploppar det upp ett litet huvud från gräset brevid Friesern, hon hade ett föl!
Att jag inte dog söthetsdöden där och då var ett under haha, önskar jag haft mobilen på mig så jag kunde tagit en bild och visat...
Men om hästarna går på bete där så kanske jag kan ta en bild i morgon när jag åker hem?
Aja, haha nog om att jag creepar på andras pållar på morgonen!
Nu när jag kom hem så kom jag på att jag kanske borde hämta hem min pixelFrieser från hästön?
De är ju faktiskt väldigt vackra! :)
 
 
Försökte hitta en bild på min pixelkuse men kunde inte hitta en enda bild, frå plocka hem honom sen och fota!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: