Gallant Unicorn

Min outfit just nu

Skiftar ganska ofta eftersom jag tröttnar ganska fort på en outfit.
Just nu gillar jag verkligen de mörkt blåa kläderna, och det finns en hel del!
 
Däremot så vill jag verkligen ha ett par riktiga ridbyxor som ger 5 i ''Rida'' istället för de svarta jeansen, visst de passar till det mesta men det känns aningen uttjatat nu...
Skulle vilja ha byxorna som släpptes med Starshine-tröjan fast i samma blåa färg som tröjan nedan (och de får gärna ge bra stats med så klart hehe^^ 
 
Sen skulle jag gärna vilja ha ny ''bra'' utrustning utan massa plotter och mönster (Moorland-setet på bilden är gränsfall för mig...) , en snygg sadel och ett snyggt stilrent träns helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: