Gallant Unicorn

Nu ni!

Håller på med det sista på första avsnittet av min och Felicias serie, Vegas bråkar lite med mig men nu ska det nog gå bra haha ^^
 Annars då?
Har varit sjuk de senaste dagarna och mest legat i soffan och tittat på serier och tyckt mycket synd om mig själv hehe, men bara för att jag är sjuk så kan jag ju inte vända på dygnet så jag har fått försöka hålla mig vaken till den tiden jag brukar gå och lägga mig så nu har jag precis gjort dagens skattjakt (fick ett äpple haha).
 
På tal om skattjakten, tror ni den kommer försvinna idag?
Har inte hunnit få tränset än och jag har hittat skatten varje dag ;(

Kommer kanske vår kära Lådis tillbaka idag? Vi får helt enkelt se! :D

Kommentarer
Postat av: Älskaaaren av dejj ♥

Älskar den :D Spännande cx

2014-07-09 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: