Gallant Unicorn

Ny ryktesnivå med Sunfield's

SPOIL OM DU INTE GJORT DE DAGLIGA VARJE DAG SCROLLA PÅ EGEN RISK!
 
 
Eftersom man fick så pass många poäng per uppdrag så gick det ju jättefort att bygga upp ryktet!
Dock så höll jag på att missa det dagliga uppdraget Martina ger idag eftersom det enda som visades över henne var cirkeln med ett hjärta i, men som tur var så kollade jag listan över dagliga annars hade jag fått vänta tills i morgon med att fortsätta med uppdragen hos Sunfield's...
 
Tydligen så hade Fraps kraschat utan att jag märkt det så det blev inga bilder från de dagliga...
 
 
Fina Raven, visst ser det ut som att han backar på bilden? ^^
 
 
*Jag är inte alls lat*

 
Nej men se vad fort det gick *hosthost*!
 
 
Mja, vet inte riktigt vad jag ska säga om linnet man fick...
Jag gillar modellen på det, men det känns som att det finns redan såna i andra färger att köpa?
Och what's up med 6 i ''Rida'' helt plötsligt nu då?
Men nyansen av rosa var ganska fin även om jag inte brukar vara så jätteförtjust i just rosa :P


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: