Gallant Unicorn

Chillar lite...

Okej det gör jag faktiskt inte alls...
Jag kämpar med att bli klar med alla inlämningar som ska bli färdiga...
Men när jag väl är klar, då ni!
Då ska jag spela hur mycket som helst haha^^
 
Vad tyckte ni om uppdateringen då? Jag tyckte faktiskt om den, mycket till och med!
Även om det inte kom några byxor som gav 5 i ''Rida'' så var det kul med en helt ny sorts skor (även om jag inte tycker om ballerinaskor i verkligheten, men jag brukar heller inte springa runt gulklädd mjehehe^^) och shortsen var ju, eh, färgglada? Dock så hade jag gärna sett någon ny typ av shorts, liknande avklippta jeans eller i alla fall något som inte ser ut som shorts man har på idrotten i skolan när man är 7 år gammal ^^. 
Och en bikini eller baddräkt skulle inte heller vara helt fel, eller en sarong kanske?
(Infogar en lånad bild på en sarong om det är någon som inte är helt säker på vad det är.)
 Åh, en stråhatt kanske?
Det borde väl inte vara så svårt när det redan är ett flertal NPC:er som har det? :D

 
Eh, nu tappade jag tråden lite här, men det jag vill ha sagt var att jag verkligen tyckte om uppdateringen trots att det egentligen är precis en sådan uppdatering som jag i vanliga fall brukar gnälla över precis som en bortskämd unge som inte fått vad h*n förväntat sig i julklapp...
Kanske är det det underbara vädret som gör mig mindre bitter? 
 
Hihi den här bilden tog jag tidigare idag när jag, Eve och Kim (Berit) väntade på att Annie skulle komma tillbaka till datorn så att Kim kunde börja filma.
Erkänn att jag ser ut avv vara rätt nöjd med livet? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: