Gallant Unicorn

Dressyr till sso

Näe, det är tyvärr ingen smaskig nyhet...
 
Bara en önskan från min sida,
och jag vet att det är väldigt många som skulle vilja kunna träna dressyr i spelet.
Det kan väl inte vara så himla svårt (oh yes jag dissade precis hela världens spelutvecklare),haha skojar bara jag vet hur mycket tid och jobb som ligger bakom förändringar i ett spel!)^^
 
Men när man gör sin träning för druiderna (en annan sak jag vill ha mer av!) så följer man ju pilar , 
kanske skulle man kunna rida ett dressyrprogram på samma sätt?
Eller liknande i alla fall?
 Visst det är jättekul att flänga runt på hoppbanor men det skulle vara roligt om vi faktiskt fick
användning för alla fina dressyrsadlar som finns i spelet!
 
Tills vidare får vi väl låtsas att vi tränar dressyr!
(Låter fel att skriva ''tränar'' dressyr, dressyr är ju grunden till all ridning...)
Typ så här:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: