Gallant Unicorn

Filma med Berit

Var med när Brigitta aka Berit filmade sina midsommaruppdrag tidigare idag :)
 
Jag och Evelina tyckte dock att det räckte med midsommarfirande för i år så vi tjuvstartade julfirandet istället, hon var tomte och jag var Lucia^^
 
Visst är vi fina? 
 
Aja, vi firade lite midsommar med, vi dansade med Berit och så tusen andra som envisades med att stå i oss... Ignorerade massor av spelare för att kunna ta bilder som vi faktiskt syntes på...
Förstår faktiskt inte vitsen med det, personligen skulle jag skämmas när jag väl såg videon och såg att jag skymde den som spelat in videon... Men men det kanske bara är jag...
 
 
Finaste dansen ever! :D

Kommentarer
Postat av: Nellie goldcake

Hej haley!
Dom som ni ignorerade kommer(tog) ni bort dom från ignorera listan sen?
Hej då haley!!

Svar: Jag brukar rensa min lista innan jag loggar ut, men vet inte hur de andra gör :P
ssohaley.blogg.se

2014-06-23 @ 20:46:39
Postat av: Nellie goldcake

Oki undrade bara för att dom som blev ignorerade karnse blev ledsna om ni inte tog bort dem igen
Have a nice day:-)

2014-06-24 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: