Gallant Unicorn

Husdjuren...

Jag har aldrig varit något fan av husdjuren.
Jag tycker att de är dyra, tråkiga och ganska värdelösa rent ut sagt.
De tillför liksom inte spelet något egentligen, visst de är söta men inget mer...
 
Jag skulle önska att man kunde släppa lös sina husdjur inne i sitt hemstall,
som sällskapsdjur till hästarna liksom?
Kom igen, hur gulligt skulle det inte vara om en tjockiskatt låg och sov på baken på en tjockisponny?
(Bara för att min brors katt brukade sova på min ponny när jag var liten).
 
Tänkt vad det skulle vara mysigt om man kunde ha kaniner, katter och hundar som sprang runt och så skulle man kunna klappa på dem så klart!
Personligen så tycker jag att det fattas något när det inte finns en katt i ett stall, jag tycker att det hör till med en liten stallkatt! :)
 
Och så en liten vovve, och en kanin... Galen i djur? Jag? Kaaaanskeee...
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Haha ja det skulle bli skitmysigt och tänk om när man kommer in i stallet så kommer en hund skuttandes och skäller glatt :) kram♥

Svar: Haha ja men eller hur? :D
ssohaley.blogg.se

2014-06-09 @ 21:47:04 - http://ebbahighland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: