Gallant Unicorn

Min uppdatering

Som ni kanske märkt så har min uppdatering minskas ganska ordentligt de senaste veckorna...
Anledningen är delvis att det inte finns så jättemycket att skriva om, men även tidsbrist!
 
Tycker det lite trist att vissa klagar på min uppdatering för att ''andra'' skriver flera inlägg per dag!
Jag försöker verkligen skriva minst två inlägg per dag, och inte för att jag försöker smutskasta någon annan men det är bra mycket mer än vad många andra bloggare skriver...
Många har tagit pauser helt nu under sommaren på grund av att de har sommarlov eller semester, jag jobbar natt så jag sover ganska länge på dagarna men jag försöker ändå att uppdatera så mycket som
möjligt.. Plus att jag sitter och klipper och redigerar serier och det tar tid!
 
Helt ärligt, jag tycker det är lite orättvist att klaga på min uppdatering, passar det dig inte så läs inte min blogg utan håll dig till de där bloggarna som uppdateras ''flera gånger per dag'' istället ^^ 
 
 
Levlar min Arab och letar skatter, det är i stort sett vad jag hinner med på sso just nu hehe :)


Kommentarer
Postat av: Olivia Skydaughter

Jag tycker inte att din uppdatering är dålig, och dom som tycker det får tycka det. Jag menar, det är ju din blogg och det är trots allt sommar. Jag förstår även att du lägger din tid på serien. Nu när du även jobbar natt är det väl lite svårt att vara aktiv, har jag rätt?
Men din blogg är iallafall super och jag tycker att du ska fortsätta som du gör. Ha det bra tjejen!

Svar: Ja det är precis så jag tänker med, tack för dina fina ord :)
ssohaley.blogg.se

2014-06-24 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: