Gallant Unicorn

Myslevla...

Eftersom det inte kom nya hästar igår så behöver jag inte stressa med att levla...
Så jag kommer bara göra de banorna jag tycker är roliga fram tills nästa vecka, då blir det antagligen en ny Tinker som får flytta in i mitt stall!
 
Kommer få lite problem dock, måste nog skicka iväg en häst till hästön om jag ska köpa en till häst och jag vet inte vilken jag ska skicka iväg för jag är lite kär i alla som jag har i stallet just nu...
Kommer nog sluta med att jag får be någon kompis logga in på mitt konto och skicka iväg en häst eftersom jag inte kommer kunna välja bort en!
 
Kanske ska skicka iväg DarkAngel?
Fast det känns taskigt eftersom han är ny fortfarande (ja mina pixelhästar har känslor!),
vilka problem jag har va? 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Haha alltså, jag är så totalt tvärt emot alla andra! Jag skickar mina till hästön direkt om dom är färdig levlade för annars kommer dom bara stå i stallet! :o

Svar: Haha ååh :P
ssohaley.blogg.se

2014-06-26 @ 13:18:47 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: