Gallant Unicorn

Sneaky sneaky...

Vi (jag, Felle + våra ascoola statister!)  jobbar stenhårt med att spela in det första avsnittet av vår nya serie, dock så behöver vi en sista sak för att kunna släppa en trailer...
Och jag vill verkligen att allt ska vara perfekt från början, jag vet inte hur många gånger jag lagt upp ett avsnitt av SilverGhost för att ta ned det några minuter senare för att jag upptäckt ett slarvfel i texten och liknande...
Mina första avsnitt vill jag inte ens titta på, skulle kolla igenom det andra avsnitter och satt och tittade mellan fungrarna för att jag skämdes så mycket över alla fel -_- 
Så den här serien kommer att ta tid att göra, MEN jag låter den hellre ta tiden som behövs än släpper något ihopslaffsat liksom...
 
Flera har frågat när serien kommer, vad den ska handla om, vilka som är med och så vidare.
Vi har varit väldigt försiktiga med att ta med för många i serien, inte för att vi på något sätt vill ha den för oss själva utan för att det inte ska bli rörigt, så just nu är det bara jag och Felle + ett fåtal statister och det är bara vi som vet handlingen i serien ^^ 
 
När kommer serien då?
Jo om det går som vi vill och tiden räcker till så är vi nog redo att släppa en trailer på onsdag och kanske det första avsnittet senare i veckan :D
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Men då har jag ju något att se fram emot :D

Svar: hihi ja :D
ssohaley.blogg.se

2014-06-01 @ 14:43:01 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: