Gallant Unicorn

Det hände en liten olycka...

Nu ska ni få ett praktexempel på hur otroligt klantig jag är!
 
Jag väntade på att det skulle komma folk hem till oss, och under tiden så satt jag vid min dator och redigerade en video.
Går till köket, hämtar en burk Cola och går och sätter mig igen, hinner precis öppna läskburken och ställa ifrån mig den när det ringer på dörren.
 
Jag skulle skynda mig för att öppna dörren så jag slänger bara ifrån mig mina hörlurar på skrivbordet och springer iväg.
Pratar lite med dom som kom hem till mig och sen ska jag spara videon jag höll på med.
Så jag sätter mig i stolen igen, då råkar jag få ena foten (jag sitter alltid på min ena fot när jag sitter vid datorn^^) intrasslad i sladden till hörlurarna så jag river ner hörlurarna i mitt knä och med hörlurarna kommer Colaburken som på något sätt hamnat mellan hörlurarna och tangentbordet...
 
Så atteh, det är Cola ÖVERALLT på mitt skrivbord... Min musmatta ligger i tvättmaskinen, mitt tangentbord är isärplockat och ligger på tork och mina hörlurar kommer nog lukta Cola ett tag framöver...
 
Jag förstår inte hur en liten burk kan rymma så mycket Cola, jag överdriver inte om jag säger att hel mitt skrivbord blev blött. Fick gå och byta kläder för jag kunde krama ur min tröja från Cola (och ja jag är lite bitter över detta slöseri med det bruna guldet), så nu sitter jag här i rena kläder och är lite småsur för att jag inte kan spela eller redigera videor haha ^^ 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

MEN JANNI xD

Svar: Haha det var inte meningen :P
ssohaley.blogg.se

2014-03-29 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: