Gallant Unicorn

En ny affär?

Jag tror att dom flesta upptäckt den här högen med pryttlar som står i Jarlaheim...
 
Det jag undrar är: Varför öppnar dom inte bara en av alla affärer som är stängda?
 
 
Här nere till exempel, det är ju ett helt område som liksom inte används i spelet...
 
 
Här var jag helt säker på att det skulle ploppa upp en hovslagare så småningom, eftersom det är ett städ på skylten...
Man kan ju köpa hästskor i Valedale, så här kanske skulle man kunna samla ihop metaller själv för att lämna till en smed/hovslagare för att få ett par extra bra hästskor?
Men nej, ingenting.
 
 
Den här stängda butiken ser ju ut att vara en kopia av The Fashion Barn som finns i Silverglade Byn, hoppas dom öppnar den snart för jag är så nyfiken på vad som kommer finnas därinne!

 
Här är ytterligare två affärer som står igenbommade,visst jag förstår ju att dom inte bara kan pumpa ut massor av nya kläder på en gång, MEN jag blev otroligt besviken på utbudet av nya kläder och utrustning när Skördebygden öppnades.
Och jag vet att många med mig hade sparat både Shillings och StarCoins ett bra tag för att kunna shoppa loss i dom nya butikerna vi trodde skulle finnas i de nya byarna, istället möttes vi av igenbommade affärer...
 
Jag är inte missnöjd med spelet, jag tycker bara att det är tråkigt att det är så himla mycket som bara står utan att användas...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: