Gallant Unicorn

En sen uppdatering...

Sitter just nu i soffan hemma hos Frida Winterstorm och har precis fixat hennes hår, det blev rikigt fint!
Nu ska jag strax duscha och sen sova...
 
Det har inte blivit så mycket spelande idag, loggade in lite tidigare idag och gjorde dagliga och var med på kvällens event så klart :)
Är ganska nyfiken på vad det är för uppdrag vi kommer få när vi byggt upp ryktet tillräckligt med Goldspurs!
 
 
 
 
Kvällens event var en hopptävling, det gick riktigt illa för mig haha ^^
Till mitt försvar så är det lite knepigt att sitta och spela med en laptop i knät när jag är van vid att sitta ordentligt i en stol eftersom jag har en stationär dator hemma...
Men det var kul i alla fall, vissa i klubben är ju sjukt farliga när det gäller tävlingarna så det är kul att se proffsen rida :)
 
 
Nu är det dags att duscha och krypa ner under täcket, i morgon är det en ny dag med en förhoppningsvis spännande uppdatering.
Kanske får vi en ny affär i Jarlaheim eftersom det står ett affärsstånd där sen ett tag tillbaka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: