Gallant Unicorn

Gissa vad jag precis har gjort?

Testat den svåra Gröndalstävlingen!
Den motsvarade mina förväntingar, tyckte den var jätterolig trots att det var väldigt mörkt!
Tänker bara ladda upp några bilder nu eftersom jag vet att det är många som längtat ett tag efter att få testa den så vill jag inte spoila allt för mycket!
Fler bilder kommer senare när det är lite ljusare i spelet haha ^^ 
 
 
 
Precis efter att jag testat tävlingen för andra gången så fick jag fatal och kunde inte logga in ifgen, vet inte vad som hände :(

Kommentarer
Postat av: Lova westdotter

Jag läste brevet och tyckte de var lite sårande om jag skulle fått ett sånt brev skulle jag blivit ledsen!

Svar: Jag blir mest trött på att hon inte ger sig just nu :P
ssohaley.blogg.se

2014-03-25 @ 15:06:06 - http://sso-Lova-signe.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: